środa, 18 czerwca 2014

Wakacje allinclusive... ćwiczenie

A w ogóle to może wakacyjne ćwiczenie coachingowe? Takie doświadczenie z doświadczeniem? Co wy na to? Bo gadać to każdy potrafi... czytać też:) Ale działać... Bywa, że to jest wyzwanie...

Ćwiczenie jest takie:
1. wyjeżdżacie na wakacje - tak po prostu, tam gdzie lubicie najbardziej,
2. podejmujecie jedną decyzję o czymś, co ma dla Was znaczenie - i jednocześnie ma związek z Waszym celem w odchudzaniu.. Np. każdego dnia zrobię konkretny sport (pobiegam 2 km) albo zrezygnuję z czegoś, co mi sprawiało trudność, żeby zrezygnować (wieczorne piwo/wino, lody z dzieciakami itp.)
3. za każdym razem, gdy robicie to, co postanowiliście przyglądacie się sobie w środku, aby móc odpowiedzieć sobie na trzy pytania:

  • co mi daje to, że robię dokładnie to, co postanowiłem?
  • jak to co robię wpływa na moją samoocenę?
  • co pozytywnego dla mnie by było, gdybym po powrocie z wakacji utrzymał to postanowienie?
Dacie radę?
Dacie... Kto jak nie wy:)



Brak komentarzy: