wtorek, 3 marca 2015

Słodycze.... Jak ja nienawidzę tego tematu!!! Jak ja kocham słodycze:)

To najtrudniejsze w mojej pracy... Jak mam sprawić, żeby te cudowne, kuszące, kolorowe, jedzone przy najszczęśliwszych okazjach słodycze przestały tuczyć?

Nie mogę tego zrobić... Mogę tylko sprawić - i to naprawdę małymi krokami - że jako mój Klient zdecydujesz się zmienić swoją postawę względem słodyczy.

Nie, nie wymagam od Ciebie, abyś z dnia na dzień zdecydował się przestać myśleć o słodyczach. Chcę, żebyś traktował je tak jak na to zasługują - normalnie.

Nie musisz przestać jeść tortu - wystarczy, że wybierzesz najlepszy tort w okolicy i zjesz jeden kawałek. Nie wymagam od Ciebie, żebyś przestała jeść czekoladki - po prostu zdecyduj które najbardziej lubisz i zjadaj pojedyncze sztuki.
Bo odchudzanie to sztuka drobnych sztuczek.

W następnym odcinku o sztuczkach:)




Brak komentarzy: