środa, 16 marca 2016

Złość się pięknie. Przestań się objadać

Nowy warsztat:)

To było tak, że siadłam i miałam zrobić coś dla projektu z hotelem, który budujemy.
Ale jak siadłam i zaczęłam czytać, to mi się przypomniało, że miałam coś małego dla klubu fitness przygotować, bo obiecałam. A jak zaczęłam pisać to wyszedł... dwudniowy warsztat - przegląd emocji - Złość się pięknie. Przestań się objadać.

Tak to jest z tą kreatywnością. Wrzucasz do młynka i chcesz, żeby wyszło zaraz. A to się miele, miele, miele, i któregoś razu wstajesz, patrzysz i widzisz, że masz. I skaczesz z radości, że Ci się udało zrobić coś ciekawego.

Jak zaczynałam z Gabinetem Wspierania w Odchudzaniu, to Asia, która mi pomagała wtedy zaplanować działania kazała mi zrobić produkt. I coś tam zrobiłam, ale to mnie w ogóle nie inspirowało. Nie czułam, że daję coś nowego. Ale już wtedy było o emocjach. I od tamtej pory się mieliło. No i dzisiaj jest :) I rozpiera mnie energia. Chciałabym tylko tym się zajmować.

Projekt dla hotelu rozgrzebany - maszynka miele, miele i wypluwa ochłapy na życzenie. Trzeba zakasać rękawy i robić...

Ale Wy zapisujcie się, bo ważne się udało wymyślić dla Was. Będziemy pracować razem:)
A do 25 marca cena super:) Link do strony z programem TUTAJ.


Brak komentarzy: